Corporate
Dezvoltarea resursei umane din organizații a devenit în ultimele decenii o condiție esențială în atingerea succesului.
Îmbunătățirea comunicării, gestionarea conflictelor, dezvoltarea abilităților de leadership, creșterea performanței la nivel individual sau general, au devenit priorități și elemente esentiale în conturarea strategiilor de companie.
Va propunem o abordare modernă în dezvoltarea personală și instruirea angajaților, prin intermediul “tehnologiei” Analizei Tranzacționale:
- Programe de leadership și management – din care vă oferim câteva exemple, disponibile pentru asigurarea obiectivelor companiei dumneavoastră:
• Esența leadership-ului – acest program vizează cea mai importantă sarcină a unui manager: cum să-i inspire și să-i motiveze pe angajați și să-i ajute să aibă succes și să se dezvolte în conformitate cu obiectivele și performanța organizației.
• Leadership motivațional – acest curs este dezvoltat pentru managerii de mijloc și liderii de echipă pentru a-i ajuta să creeze un mediu motivant în care colegii de muncă pot vedea importanța activităților lor de zi cu zi, i devin și mai motivați să le desfășoare iar relațiile lor la locul de muncă îi inspiră să obțină performanțe mai înalte
• Growth Mindset workshop – teoria mentalității fixe și de creștere a lui Carol Dweck îi ajută pe manageri să exploreze felul în care viziunea pe care oamenii o adoptă despre ei înșiși, „ modul lor de gândire”, le afectează profund potențialul. Aceasta teorie le oferă înțelegerea creării unui mediu sigur și totuși provocator, care sprijină și „impulsionează” dezvoltarea mentalității de creștere în toți angajații. Ca rezultat, le va permite managerilor să dezvolte ce e mai bun în membrii echipei lor și, de asemenea, să creeze o nouă cultură a mentalității de creștere, care va fi atractivă, plăcută și captivantă pentru toți angajații.
• Managementul schimbării – explorează abordări soft și hard, dezvăluie natura schimbării și oferă metode eficiente pentru a sprijini procesele care declanșează și realizează cu succes schimbări în cadrul unei organizații. - Dezvoltarea unor abilități specifice – puteți alege dintr-o gamă variată de programe, din care exemplificăm câteva:
- Comunicarea asertivă – PROGRAMUL NU VA PREDA NUMAI PRINCIPIILE DE BAZĂ, dar va oferi, de asemenea, o perspectivă profundă prin exemple practice ale modelului în șase părți al asertivității. Cursul oferă o platformă pentru a exersa cum să te comporți asertiv, cum să gestionezi comportamentul agresiv sau pasiv al altora și cum să recunoști și să gestionezi „jocurile pe care oamenii le joacă”.
- Managementul conflictului – PARTICIPANTII VOR ÎNȚELEGE natura conflictelor și vor învăța cum să-și evalueze conflictele, impactul acestora asupra lor înșiși și a performanței lor și, de asemenea, vor afla cum să facă rezultatele conflictelor – constructive. Participantii vor fi familiarizați cu dezvoltarea, componentele și fluxul obișnuit al conflictelor, precum și cu stilurile potențiale și oportune de rezolvare a conflictelor și cu modul de aplicare a acestora.
- Managementul timpului și al sarcinilor – acest curs vă va ajuta nu numai să vă gestionați sarcinile și timpul, așa cum o fac cursurile tradiționale de gestionare a timpului, dar vă oferă si o soluție sistematică și fiabilă pentru provocările pe care le aduce această nouă perioadă, cu supraîncărcare de informații; ne învață și ne permite să ne gestionăm cea mai mare abilitate și resursă – atenția. Se bazează pe metoda GTD (‚Getting Things Done’) a lui David Allen.
- Managementul stresului – obiectivul fundamental al acestui curs este de a dezvolta strategii eficiente de gestionare a stresului și de a înțelege o serie de tehnici de eliberare a acestuia, pentru a rămâne în echilibru și a performa bine în fiecare domeniu al vieții noastre.
3. Programe de “Customer Care”, ‚”Vânzări” și “Negociere” – interacțiunea cu clienții externi sau interni, cu partenerii, presupune noi și noi exigențe într-un mediu de business mult mai fluid și mai impredictibil.
Vă propunem un portofoliu larg, cu programe de tipul:
- Vânzarea consultativă – instruirea consultativă în vânzări a fost dezvoltată pentru agenții de vânzări, Managerii de conturi-cheie, Managerii de vânzări cu experiență redusă. Training-ul îi face pe participanți conștienți de fazele procesului de vânzare; subliniază acele greșeli pe care le fac chiar și vânzătorii cu experiență. Participanților li se prezintă rolul și importanța fiecărei faze, greșelile din fiecare fază și stilurile de comportament adecvate . Mai mult, participanților li se vor prezenta diferitele stiluri de vânzare, subliniind avantajele, dezavantajele și aplicabilitatea acestora. Programul oferă informații despre stilurile de comportament ale clienților, modul de identificare a acestora și efectul lor asupra afacerii.
- Tehnici de negociere – acest curs este de a îmbunătăți abilitățile de negociere prin identificarea structurii pregătirii, dimensiunilor și conversia acestora, diferența dintre interesele reale și poziție și pașii unei negocieri de succes. Folosește metodologii moderne, precum sistemul Harvard, respectiv ‚Getting to Yes’, dezvoltat de Roger Fisher și William Ury.
- Customer Care – în cadrul acestui curs, participanții vor realiza valorile unei atitudini centrate pe servicii, Momentele Adevărului și toate consecințele acestora asupra relațiilor client-companie. Aceștia se vor familiariza cu modelul de bază al asertivității și o metodă care poate fi folosită în situații reale de muncă și, de asemenea, îi va ajuta să transforme aceste situații în vânzări.
Experiența de care dispunem și versatilitatea instrumentelor de instruire folosite, dezvoltate pe baza soluțiilor derivate din domeniul analizei tranzacționale ne oferă posibilitatea de a construi programe de dezvoltare (training, workshop, coaching, teambuilding) adecvate necesităților companiei dumnevoastră.